Sunday 16 October 2011

Janji Tinggal Janji.. (Hampesss)


Hello darlings!

Tajuk entry tu tak ditujukan kepada sesiapa dan sebenarnye dituju khas pada diri sendiri.. Hurm nak hapdet blog hari2 kunun?? Berjanji sumpah setia la sgt kan ko tp hampesss.. Blog ke mana, ko plak kelaut.. Dyla..Dyla.. Actually bukan takmo update cume lately mmg super busy.. Banyak perkara nak kene settlekan plus this week dah nak register sem baru.. Adoi.. Ni bukan cite tipu, bukan cobaan tapi betol2.. Busy aku ni sampaikan dah berminggu2 dapur tak berasap.. Gulegulehati yang tolong masakkan.. (Untung..Untung...) 

Papepon, mood still tak menentu.. Hurm tengok orang keliling heboh  bertanya.. Dah ade isik ke belom.. Adoi.. Tensi... Tensi.. Ni la takbestnye bile kawen ramai2.. Pastu sume orang dah pakat preggy berjemaah bersame2 tinggallah aku sorang yg terkontang kanting tak preggy lg.. Pastu mulelah orang sekeliling nak tanye itu ini.. Woiii, ingat senang ke nak buat anak??? Cakap senang la weh.. Kang aku suro ko yg mengandung kang, nanges!! Bukan ape, aku ni baru kawen 4 bulan 18 hari tapi orang dah heboh bertanya itu ini macam aku dah kaweh 4 taon!  Susah la camni.. Kalau mulut tempayan tu bolehla aku tutup takyah bukak2 dah.. Tapi ni mulut orang.. Haishhh.. Ni baru kes nikah 4bulan tapi tak dapat anak lg.. Kalu kes mengandung tapi tak nikah, lg la haru tak tau nak kate ape dah.. 

So kesimpulannye disini, aku memang agak tertekan sikiiit la kan.. Tapi takpe.. Usaha tetap diteruskan... Kalau ade rezeki, adelah.. Kalau takde, cube sampai dapat.. Gudluck to me! 

(p/s : Doakan2 la ye..)



Truly,Madly,Deeply

0 wartawan:

Post a Comment

- Hello Yellow..
- Sila tinggalkan komen anda disini..
- TQ sebab sudi tinggalkan jejak anda..
- Rajen2lah singgah blog ini selalu ok.. xOxO~

 

Copyright © 2011 Reserved to It's A Fallen Star Design with love by CikBulat